Publikace: Stres v profesi operátora informační telefonní linky
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
2016
Autoři
Havlíčková, Martina
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku stresových situací v profesi operátora informační telefonní linky a jeho zvládání. Teoretická část se kromě samotné problematiky stresu, používané terminologie, zdravotních aspektů, prevence a způsobů zvládání krizových situací věnuje i možným důsledkům stresu na život jedince. S ohledem na zkoumanou profesní skupinu bude popsána náplň práce operátora na telefonní informační lince.
V praktické části bude realizováno kvantitativní výzkumné šetření. Prostřednictvím dotazníku bude zkoumáno subjektivní prožívání a hodnocení míry pracovní zátěže u operátorů společnosti Informační linky s r.o.
Popis
Klíčová slova
stres, operátoři, call centrum, zvládání stresu, stress, operators, call center, coping with stress