dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Lišková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-06-18T07:09:54Z |
|
dc.date.available |
2019-06-18T07:09:54Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.date.submitted |
2019-03-29 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/73168 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá inkluzí ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část bude shrnovat dosavadní poznatky o formách vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a o problematice inkluzivního vzdělávání. V praktické části práce bude využito kvalitativního přístupu. Výzkumné šetření bude zaměřeno na názory a postoje rodičů k inkluzi dětí vzdělávajících se ve speciálních školách. Sběr dat bude probíhat formou polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumným souborem budou rodiče dětí ze Základní školy a Praktické školy Svítání v Pardubicích. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda rodiče dětí ze speciálních škol, mají zájem o společné inkluzivní vzdělávání svých dětí. |
cze |
dc.format |
49 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluze |
cze |
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby |
cze |
dc.subject |
podpůrná opatření |
cze |
dc.subject |
inclusion |
eng |
dc.subject |
inclusive education |
eng |
dc.subject |
special educational needs |
eng |
dc.subject |
support measures |
eng |
dc.title |
Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami očima rodičů |
cze |
dc.title.alternative |
Inclusive Education of Children with Specific Education Needs from the Parents' Perspective |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Škoviera, Albín |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with inclusive education of children with specific education needs. The theoretical part sums up existing knowledge about forms of education for children with specific education needs, and inclusive education. The qualitative approach was used in the practical part of the thesis. The qualitative research focuses on opinions and attitude of parents about inclusion of children who are educated in special schools. The data needed for the thesis were gathered in a form of semi-structured interviews with parents of children attending the Elementary school and the Practical school in Pardubice. The aim of the bachelor thesis is to find out if parents of children attending special schools are interested in joint inclusive education of their children. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D39013 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka přistoupila k obhajobě řádně připravena. V průběhu obhajoby prokazovala orientaci a zájem o dané téma. Odpověděla na položené otázky od členů komise a z posudků. |
cze |
dc.identifier.stag |
32627 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |