Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami očima rodičů

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela
dc.contributor.author Lišková, Nikola
dc.date.accessioned 2019-06-18T07:09:54Z
dc.date.available 2019-06-18T07:09:54Z
dc.date.issued 2019
dc.date.submitted 2019-03-29
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/73168
dc.description.abstract Práce se zabývá inkluzí ve vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část bude shrnovat dosavadní poznatky o formách vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a o problematice inkluzivního vzdělávání. V praktické části práce bude využito kvalitativního přístupu. Výzkumné šetření bude zaměřeno na názory a postoje rodičů k inkluzi dětí vzdělávajících se ve speciálních školách. Sběr dat bude probíhat formou polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumným souborem budou rodiče dětí ze Základní školy a Praktické školy Svítání v Pardubicích. Cílem bakalářské práce je zjistit, zda rodiče dětí ze speciálních škol, mají zájem o společné inkluzivní vzdělávání svých dětí. cze
dc.format 49 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject inkluze cze
dc.subject inkluzivní vzdělávání cze
dc.subject speciální vzdělávací potřeby cze
dc.subject podpůrná opatření cze
dc.subject inclusion eng
dc.subject inclusive education eng
dc.subject special educational needs eng
dc.subject support measures eng
dc.title Inkluzivní vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami očima rodičů cze
dc.title.alternative Inclusive Education of Children with Specific Education Needs from the Parents' Perspective eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Škoviera, Albín
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with inclusive education of children with specific education needs. The theoretical part sums up existing knowledge about forms of education for children with specific education needs, and inclusive education. The qualitative approach was used in the practical part of the thesis. The qualitative research focuses on opinions and attitude of parents about inclusion of children who are educated in special schools. The data needed for the thesis were gathered in a form of semi-structured interviews with parents of children attending the Elementary school and the Practical school in Pardubice. The aim of the bachelor thesis is to find out if parents of children attending special schools are interested in joint inclusive education of their children. eng
dc.description.department Fakulta filozofická cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D39013
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka přistoupila k obhajobě řádně připravena. V průběhu obhajoby prokazovala orientaci a zájem o dané téma. Odpověděla na položené otázky od členů komise a z posudků. cze
dc.identifier.stag 32627
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet