Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ - vnímání vs. realita

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Komanec, Václav

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce mapuje vztah vysokoškolských studentů k marketingu a PR. Vytváří teoretický rámec k danému tématu a následně zkoumá schopnost cílové skupiny vnímat problematiku marketingové komunikace v souvislostech. Pomocí metodologického výkumu dokazuje rozdíl mezi vnímáním a skutečným vlivem marketingové komunikace na cílovou skupinu.

Popis

Klíčová slova

Marketingová komunikace, studenti, vysoké školy, výzkumy, vnímání, vlivy, Marketing communication, students, Universities, researchs, perception, influences

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By