Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ - vnímání vs. realita

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorRýdl, Karelcze
dc.contributor.authorKomanec, Václav
dc.contributor.refereeKocanda, Martincze
dc.date.accepted2009cze
dc.date.accessioned2009-10-05T20:11:38Z
dc.date.available2009-10-05T20:11:38Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractBakalářská práce mapuje vztah vysokoškolských studentů k marketingu a PR. Vytváří teoretický rámec k danému tématu a následně zkoumá schopnost cílové skupiny vnímat problematiku marketingové komunikace v souvislostech. Pomocí metodologického výkumu dokazuje rozdíl mezi vnímáním a skutečným vlivem marketingové komunikace na cílovou skupinu.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor work is mapping the relationship of university students to marketing and PR. It creates a theoretical framework on the issue and then examines the ability of target groups perceive issues in the context of marketing communication. Use the methodological research demonstrates the difference between perception and actual influence of marketing communication to the target group.eng
dc.description.departmentKatedra věd o výchověcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format49 s.cze
dc.format.extent449602 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD21421cze
dc.identifier.signatureD21421
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/34772
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectstudenticze
dc.subjectvysoké školycze
dc.subjectvýzkumycze
dc.subjectvnímánícze
dc.subjectvlivycze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectstudentseng
dc.subjectUniversitieseng
dc.subjectresearchseng
dc.subjectperceptioneng
dc.subjectinfluenceseng
dc.thesis.degree-disciplineHumanitní studiacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.titleVliv marketingové komunikace a PR na studenty VŠ - vnímání vs. realitacze
dc.title.alternativeThe impact of marketing and PR on the university students - reception vs. realityeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
Komacec Václav_Vliv marketigové_KR_2009.pdf
Velikost:
439.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
Komanec.V. posudek. Rýdl.doc
Velikost:
31.5 KB
Formát:
Microsoft Word
Načítá se...
Náhled
Název:
kocandam_vlivmarketingové_vk_2009.doc
Velikost:
38 KB
Formát:
Microsoft Word