Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Knytlová, Andrea

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Má bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám definováním inkluze a inkluzivního vzdělávání. Dále představím pozici asistenta pedagoga, jeho historické vymezení, náplň práce, kvalifikační předpoklady, osobnost a kompetence asistenta pedagoga a spolupráci asistenta pedagoga s pedagogem a zákonným zástupcem žáka. Empirický výzkum je realizován kvalitativní metodologií, konkrétně výzkumnou metodou hloubkového rozhovoru se všemi participanty inkluzivního vzdělávání s hlavním cílem popsat, jakou roli sehrává asistent pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání a zaměřit se na pohled ostatních participantů inkluzivního vzdělávání (ředitel školy, pedagog, speciální pedagog, rodič apod.).

Popis

Klíčová slova

asistent pedagoga, inkluzivní vzdělávání, inkluze, podpůrné opatření, žáci se speciálními vzdělávacími potřebami, teacher's assistant, inclusive education, Inclusion, support measures, students with special educational needs

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By