Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorŠándorová, Zdenka
dc.contributor.authorKnytlová, Andrea
dc.contributor.refereeEhlová, Marcela
dc.date.accepted2023-08-23
dc.date.accessioned2023-09-12T12:52:28Z
dc.date.available2023-09-12T12:52:28Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-06-15
dc.description.abstractMá bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám definováním inkluze a inkluzivního vzdělávání. Dále představím pozici asistenta pedagoga, jeho historické vymezení, náplň práce, kvalifikační předpoklady, osobnost a kompetence asistenta pedagoga a spolupráci asistenta pedagoga s pedagogem a zákonným zástupcem žáka. Empirický výzkum je realizován kvalitativní metodologií, konkrétně výzkumnou metodou hloubkového rozhovoru se všemi participanty inkluzivního vzdělávání s hlavním cílem popsat, jakou roli sehrává asistent pedagoga v rámci inkluzivního vzdělávání a zaměřit se na pohled ostatních participantů inkluzivního vzdělávání (ředitel školy, pedagog, speciální pedagog, rodič apod.).cze
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part I deal with defining inclusion and inclusive education. I will also present the position of the teaching assistant, it is historical definition, job description, qualification requirements, personality and competences of the teaching assistant and the cooperation of the teaching assistant with the teacher and the legal representative of the pupil. The empirical research is carried out using qualitative methodology, namely the research method of in-depth interviews with all participants of inclusive education with the main aim to describe the role of the teaching assistant in inclusive education and to focus on the perspective of other participants of inclusive education (school principal, teacher, special educator, parent, etc.).eng
dc.description.defenceStudentka představila BP, z hlediska motivace k tématu, cílů, metod a forem práce a výsledků. Zodpověděla otázky členů komise a oponenta.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format69 s.
dc.identifier.stag45688
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82198
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectpodpůrné opatřenícze
dc.subjectžáci se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectteacher's assistanteng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectsupport measureseng
dc.subjectstudents with special educational needseng
dc.thesis.degree-disciplineHumanitní studia - Specializace v pedagogických vědáchcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.titleAsistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávánícze
dc.title.alternativeTeachers' assistant as a tool for an inclusive model of educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
KnytlovaA_AsistentPedagoga_ZS_2023.pdf
Velikost:
1.24 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Sandorova_Z_Asistent_pedagoga_AK_2023.doc
Velikost:
72.5 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Ehlova_M_Asistent_pedagoga_AK_2023.docx
Velikost:
49.09 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek oponenta práce