Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Šrámová, Nikol

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou pedagogického časopisu Pedagogika z hlediska vlivu na teorii a praxi. Periodikum vychází od roku 1951. Práce se zaměřuje na období v letech 2000-2020. Stěžením práce je obsahová analýza. Teoretická a praktická část se vzájemně prolínají v jednotlivých kapitolách. V bakalářské práci je vymezen prostor pro vybraná monotématická čísla, výskyt pedagogických pracovišť a jejich nakladatelská aktivita. V neposlední řadě se práce věnuje vybraným sociálně patologickým jevům mládeže z pohledu autorů časopisu, a také jaký podíl má psychologie v pedagogických disciplínách. V práci je zastoupený kvalitativní výzkumný design. Pro získání dat byla zvolena metoda obsahové analýzy. Cílem práce bylo časopis obecně analyzovat a zaměřit se na jednotlivé vybrané oblasti.

Popis

Klíčová slova

časopisy, obsahová analýza, pedagogika, výchova, vzdělání, pedagogická pracoviště, sociálně-patologické jevy, journals, content analysis, pedagogy, education, pedagogical workplaces, socio-pathological phenomena

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By