Digitální knihovnaUPCE
 

Srovnání učebních stylů studentů prvních a třetích ročníků Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2024

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je zmapovat, jaké rozdíly jsou mezi učebními styly studentů prvních a třetích ročníků vybraných fakult Univerzity Pardubice. Teoretická část zabývá učením, styly učení, vzděláváním a druhy vzdělávání. Dále se práce věnuje učebním strategiím. Cílem praktické části je zjistit, v čem se liší učební styly studentů prvních a třetích ročníků, zdali se učí v průběhu celého semestru, z jakých materiálů čerpají informace ke zkouškám, jestli se studenti setkávají za účelem přípravy na zkoušku, kde se ve většině případech učí a zda dbají na zdravý cirkadiánní rytmus. Údaje jsou zjištěny pomocí kvantitativního výzkumu, který byl prováděn formou anonymních dotazníků. Výzkum se týká vysokoškolských studentů prvních a třetích ročníků bakalářských oborů z Fakulty filozofické a Fakulty ekonomicko-správní Univerzity Pardubice.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

styly učení, vzdělávání, učení, učební strategie, cirkadiánní rytmus, learning styles, education, learning, learning strategies, circadian rhythm

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced