Digitální knihovnaUPCE
 

Reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na aktuální téma, a to na problematiku reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie. Její zpracování je klasicky rozděleno na teoretickou část a praktickou část - výzkum. V teoretické části jsou vysvětleny základní logopedické oblasti - kdo je logoped, co je logopedie, co je jejím předmětem, co je narušená komunikační schopnost. Dále jsou popsány mluvní orgány, jazykové roviny, jednotlivé vady řeči. V následujících kapitolách je popsán vývoj řeči u dítěte předškolního věku a možnost reedukace narušené komunikační schopnosti. Také je v práci charakterizována doba pandemie, tedy období, na které se práce soustředí. V praktické výzkumné části realizované kvalitativním designem využíváme metodu analýzy dokumentů, pozorování a metodu polostrukturovaných rozhovorů se 4 respondenty z vybraného předškolního zařízení. Cílem práce je zjistit, zda a jak pandemie ovlivnila reedukaci narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku ve vybraném předškolním zařízení.

Rozsah stran

95 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Resocializační pedagogika

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reedukace, logopedie, komunikace, pandemie, děti předškolního věku, reeducation, speech therapy, communication, pandemic, preschool children

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced