Digitální knihovnaUPCE
 

Reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie

Diplomová práceStatus neznámý
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Šándorová, Zdenka

Oponent

Ehlová, Marcela

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na aktuální téma, a to na problematiku reedukace narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku v období pandemie. Její zpracování je klasicky rozděleno na teoretickou část a praktickou část - výzkum. V teoretické části jsou vysvětleny základní logopedické oblasti - kdo je logoped, co je logopedie, co je jejím předmětem, co je narušená komunikační schopnost. Dále jsou popsány mluvní orgány, jazykové roviny, jednotlivé vady řeči. V následujících kapitolách je popsán vývoj řeči u dítěte předškolního věku a možnost reedukace narušené komunikační schopnosti. Také je v práci charakterizována doba pandemie, tedy období, na které se práce soustředí. V praktické výzkumné části realizované kvalitativním designem využíváme metodu analýzy dokumentů, pozorování a metodu polostrukturovaných rozhovorů se 4 respondenty z vybraného předškolního zařízení. Cílem práce je zjistit, zda a jak pandemie ovlivnila reedukaci narušené komunikační schopnosti u dětí předškolního věku ve vybraném předškolním zařízení.

Rozsah stran

95 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Resocializační pedagogika

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

reedukace, logopedie, komunikace, pandemie, děti předškolního věku, reeducation, speech therapy, communication, pandemic, preschool children

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced