Vliv pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2022
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá vlivem pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Nejprve přibližuje průběh počátku pandemie, poté se soustředí na historii specifických poruch učení a na cílovou skupinu práce, tedy na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Popisuje problematiku samotných poruch učení, jejich příčiny, diagnostiku a reedukaci. Kvalitativní výzkum k této práci vychází ze skupinových rozhovorů se studenty středních školy, kteří mají alespoň jednu specifickou poruchu učení.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Resocializační pedagogika
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
specifické poruchy učení, středoškolští studenti, Covid-19, pandemie, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dysmúzie, dyspinxie, dyspraxie, specific learning disabilities, high school students, Covid-19, pandemic, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia, dysmusia, dyspinxia, dyspraxia