Digitální knihovnaUPCE
 

Vliv pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2022

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá vlivem pandemie Covid-19 na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Nejprve přibližuje průběh počátku pandemie, poté se soustředí na historii specifických poruch učení a na cílovou skupinu práce, tedy na středoškolské studenty se specifickou poruchou učení. Popisuje problematiku samotných poruch učení, jejich příčiny, diagnostiku a reedukaci. Kvalitativní výzkum k této práci vychází ze skupinových rozhovorů se studenty středních školy, kteří mají alespoň jednu specifickou poruchu učení.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Resocializační pedagogika

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

specifické poruchy učení, středoškolští studenti, Covid-19, pandemie, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dysmúzie, dyspinxie, dyspraxie, specific learning disabilities, high school students, Covid-19, pandemic, dyslexia, dysgraphia, dysorthography, dyscalculia, dysmusia, dyspinxia, dyspraxia

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced