Digitální knihovnaUPCE
 

Aktuální problematika málotřídních škol z pohledu jejich učitelů

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Výzkumné šetření je zaměřeno na málotřídní školy a jejich aktuální situaci. Cílem výzkumu je zmapovat situaci málotřídních škol z pohledu jejich učitelů, zjistit, jak učitelé málotřídní školy vnímají, jaké metody používají, jakou mají motivaci k využívání těchto metod a v neposlední řadě, jak se v roli učitele na málotřídní škole cítí. Výzkumný soubor tvoří učitelé málotřídních škol. Použitou výzkumnou metodou byl sběr dat pomocí rozhovorů, jde tedy o kvalitativní výzkum.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

málotřídní školy, metody výuky, osobnost učitele, historie škol, small schools, teaching metods, teacher personality, history of schools

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced