Digitální knihovnaUPCE
 

Problém pojetí sociálně patologických jevů v časopise Pedagogika

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2021

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá obsahovou analýzou pedagogického časopisu Pedagogika z hlediska vlivu na teorii a praxi. Periodikum vychází od roku 1951. Práce se zaměřuje na období v letech 2000-2020. Stěžením práce je obsahová analýza. Teoretická a praktická část se vzájemně prolínají v jednotlivých kapitolách. V bakalářské práci je vymezen prostor pro vybraná monotématická čísla, výskyt pedagogických pracovišť a jejich nakladatelská aktivita. V neposlední řadě se práce věnuje vybraným sociálně patologickým jevům mládeže z pohledu autorů časopisu, a také jaký podíl má psychologie v pedagogických disciplínách. V práci je zastoupený kvalitativní výzkumný design. Pro získání dat byla zvolena metoda obsahové analýzy. Cílem práce bylo časopis obecně analyzovat a zaměřit se na jednotlivé vybrané oblasti.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

časopisy, obsahová analýza, pedagogika, výchova, vzdělání, pedagogická pracoviště, sociálně-patologické jevy, journals, content analysis, pedagogy, education, pedagogical workplaces, socio-pathological phenomena

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced