Efektivita metod a forem výuky ve Waldorfské škole Pardubice
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá efektivitou metod a forem výuky ve Waldorfské škole Pardubice. Cílem je zjistit, zda jsou metody a organizační formy výuky ve Waldorfské škole účinné, popřípadě jaké metody a organizační formy se při výuce nejčastěji využívají. Teoretická část se zaměřuje na historii waldorfské pedagogiky, její principy a především na metody a organizační formy výuky. Praktická část popisuje kvalitativní výzkum, který byl uskutečněn na základě pozorování metod a forem výuky ve vybrané instituci.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
vyučovací metody, organizační formy výuky, waldorfská pedagogika, základní školy, epocha, methods of education, organizational forms of education, Waldorf education, elementary schools, epoch