Digitální knihovnaUPCE
 

Efektivita metod a forem výuky ve Waldorfské škole Pardubice

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá efektivitou metod a forem výuky ve Waldorfské škole Pardubice. Cílem je zjistit, zda jsou metody a organizační formy výuky ve Waldorfské škole účinné, popřípadě jaké metody a organizační formy se při výuce nejčastěji využívají. Teoretická část se zaměřuje na historii waldorfské pedagogiky, její principy a především na metody a organizační formy výuky. Praktická část popisuje kvalitativní výzkum, který byl uskutečněn na základě pozorování metod a forem výuky ve vybrané instituci.

Rozsah stran

50 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

vyučovací metody, organizační formy výuky, waldorfská pedagogika, základní školy, epocha, methods of education, organizational forms of education, Waldorf education, elementary schools, epoch

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced