Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce pojednává o mediální gramotnosti jakožto klíčové kompetenci v informačním věku. Teoretická část je zaměřena na charakterizování a popsání problematiky mediální gramotnosti, se zřetelem na její cíle a zasazení do současné společnosti. Empirická část je zacílena na prozkoumání a následnou deskripci současného stavu mediální gramotnosti u vysokoškolských studentů. Proveden je smíšený výzkum, který se skládá z kvantitativní a kvalitativní části. Kvantitativní šetření je zastoupeno strukturovaným dotazníkem. Výsledky dotazníků jsou pro důkladnější zmapování jevů a jejich porozumění doplněny kvalitativním šetřením, konkrétně rozhovory.
Rozsah stran
101 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D39741
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
mediální gramotnost, mediální výchova, média, medializace, klíčové kompetence, media literacy, media education, media, medialization, key competencies