Návrh vedení dvojkolí a prvotního vypružení pro podvozek s vnitřním rámem
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá návrhem prvotního vypružení a vedení dvojkolí nehnacího podvozku elektrické jednotky s vnitřním rámem. V první části práce je zpracován přehled existujících osobních podvozků s vnitřním rámem, vyráběných v současné době evropskými výrobci kolejových vozidel. Další části práce se věnují výpočtu vypružení vloženého vozu elektrické jednotky a návrhu prvotního vypružení a vedení dvojkolí. V poslední části práce je pak zpracován základní pevnostní výpočet částí vedení dvojkolí a prvotního vypružení. K práci jsou přiloženy výkresy navržených pružicích prvků a uzlů vedení dvojkolí a prvotního vypružení.
Rozsah stran
111 s., 43 s. text. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky: Kolejová vozidla
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D39614
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
podvozek, vnitřní rám, návrh vypružení, podvozek s vnitřním rámem, vypružení kolejového vozidla, bogie, inside frame, suspension design, inside frame bogie, railway vehicle suspension