Vliv médií na člověka v 21. století
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se bude zabývat vlivem médií na člověka v 21.století. Cílem práce bude zjistit míru vlivu seriózních a bulvárních médií na dospělé v České republice.
Teoretická část bude zaměřena na vymezení základních pojmů souvisejících s médii, druhy médií v České republice, a především na jejich rozbor.
V praktické části bude realizován výzkum ke zjištění cíle práce o oblíbenosti médií v nymburském okrese. Pro získání dat bude zvolena metoda dotazování a výzkumným nástrojem bude dotazník vlastní konstrukce. Výzkumný vzorek budou představovat obyvatelé nymburského okresu ve věku od 18 let.
Rozsah stran
82 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D37467
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
média, masová média, vliv médií, 21. století, media, mass media, influence of media, 21st century