Možnosti využití zážitkové pedagogiky v programech primární prevence pro děti a mládež
Diplomová práceDatum publikování
2018
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se věnuje možnostem využití zážitkové pedagogiky v programech školní primární prevence a jejím limitům ve stejném oboru. Cíle je dosaženo obsahovou analýzou metodik programů všeobecné školní prevence, polostrukturovanými rozhovory s jejich lektory a vytvořením originálního programu všeobecné primární prevence podle metodik zážitkové pedagogiky.
Rozsah stran
93 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D37484
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
zážitková pedagogika, primární prevence, programy primární prevence, kombinovaný výzkum, obsahová analýza dokumentů, polostrukturované rozhovory, experience pedagogy, primary prevention, school-based primary prevention, combined research, document analysis, semistructured interview