Digitální knihovnaUPCE
 

VLIV NASTAVENÍ MOBILNÍ ČÁSTI ETCS NA BRZDNOU KŘIVKU

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpostprint
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Abstrakt

Článek navazuje na předchozí autorovu publikaci o přínosech zavedení ETCS z pohledu brzdných křivek. V tomto článku se autor zabýval srovnáním Baseline 2 s Baseline 3 z pohledu možnosti nastavení OBU na vozidle. Byly zjištěny parametry, které jsou rozdílné a ovlivňují délku brzdné křivky. U těchto parametrů byla provedena jejich simulace a výsledky jsou prezentovány v tomto článku.

Rozsah stran

p. 131-137

ISSN

1801-674X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Perner´s Contacts, volume 11, issue: 1

Vydavatelská verze

http://pernerscontacts.upce.cz/42_2016/Nachtigall.pdf

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

ETCS, mobilní část ETCS, brzdná křivka, ETCS, OBU (on-board Unit), braking curve

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced