Výuka náboženství v českém školství a její postavení ve společnosti
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje výuce náboženství jako předmětu v českém školství, a také se zabývá tím, jak ji vnímá společnost. Stručně charakterizuje historii výuky náboženství od dob Ježíše Krista až do současnosti, dále se věnuje legislativě spojené s výukou náboženství, jak a jestli probíhá na státních a církevních školách. V práci je zmíněn i ekumenismus a výuka etiky. Věnována je spíše současnosti a současnému postavení výuky náboženství v České republice. Práce by měla přiblížit široké veřejnosti, co výuka náboženství obsahuje a zda je v dnešní době důležitá.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D32086
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
teaching of religion, teaching of ethics, pedagogy, society, church, extracurricular activities, výuka náboženství, výuka etiky, pedagogika, společnost, církev, mimoškolní aktivity