Digitální knihovnaUPCE
 

Představa ideálního pedagoga u žáků 6.-9. tříd: postojový a názorový vývoj

Bakalářská práce

Abstrakt

Tato práce zpracovává informace o názorech a postojích žáků druhého stupně základní školy ohledně učitelů, učení a jejich přístupu k němu. Zabývá se tématikou vztahu mezi učitelem a žákem, metodikou vyučování a formami výkladu, problematikou konverzace, hodnocením, vztahy v třídním kolektivu, které ovlivňují proces poznávání a učení. Výzkum je rozčleněn dle tříd a pohlaví respondentů a odpovědi znázorněny v grafech.

Rozsah stran

46 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D21704
D21704

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

pedagogika, pedagogové, žáci, školy, vyučování, hodnocení, pedagogy, teachers, pupils, schools, teaching, Evaluation

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced