Představa ideálního pedagoga u žáků 6.-9. tříd: postojový a názorový vývoj
Bakalářská práceDatum publikování
2010
Autoři
Vedoucí práce
Rýdl, Karel
Oponent
Vališová, Alena
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce zpracovává informace o názorech a postojích žáků druhého stupně základní školy ohledně učitelů, učení a jejich přístupu k němu. Zabývá se tématikou vztahu mezi učitelem a žákem, metodikou vyučování a formami výkladu, problematikou konverzace, hodnocením, vztahy v třídním kolektivu, které ovlivňují proces poznávání a učení. Výzkum je rozčleněn dle tříd a pohlaví respondentů a odpovědi znázorněny v grafech.
Rozsah stran
46 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D21704
D21704
D21704
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
pedagogika, pedagogové, žáci, školy, vyučování, hodnocení, pedagogy, teachers, pupils, schools, teaching, Evaluation