Vnímání vybraných specifických poruch učení ze strany učitele ZŠ (dyslexie, dysgrafie, dysortografie)
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na specifické poruchy učení (dyslexii, dysgrafii a dysortografii) a na postoje učitelů na ZŠ k těmto vybraným specifickým poruchám učení. V teoretické části se bakalářská práce zabývá především terminologií a legislativou, která se ke specifickým poruchám učení vztahuje. Součástí práce je také vlastní empirické šetření, které bylo provedeno na pěti základních školách v mikroregionu Tanvaldsko. Z dotazníkového šetření vyplývá, že učitelé se v oblasti specifických poruch učení neustále sebevzdělávají.
Rozsah stran
43 s., 19 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D18079
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
learning disabilities, Education, teachers, poruchy učení, Vzdělávání, učitelé