Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorEhlová, Marcela
dc.contributor.authorČernovská, Aneta
dc.contributor.refereeMyslivec, Jaroslav
dc.date.accepted2019-08-29
dc.date.accessioned2019-09-25T05:18:19Z
dc.date.available2019-09-25T05:18:19Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-06-11
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o mediální gramotnosti jakožto klíčové kompetenci v informačním věku. Teoretická část je zaměřena na charakterizování a popsání problematiky mediální gramotnosti, se zřetelem na její cíle a zasazení do současné společnosti. Empirická část je zacílena na prozkoumání a následnou deskripci současného stavu mediální gramotnosti u vysokoškolských studentů. Proveden je smíšený výzkum, který se skládá z kvantitativní a kvalitativní části. Kvantitativní šetření je zastoupeno strukturovaným dotazníkem. Výsledky dotazníků jsou pro důkladnější zmapování jevů a jejich porozumění doplněny kvalitativním šetřením, konkrétně rozhovory.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with media literacy as a key competence in information age. The theoretical part is focused on the characterization and description of the media literacy regarding its aims and integration into contemporary society. The empirical part is aimed at exploring and describing the current state of media literacy among university students. There is mixed research that consists of a quantitative survey is represented by a structured questionnaire. The results of the questionnaire are supplemented by a qualitative survey, namely interviews for a more thorough mapping of phenomena and their understanding.eng
dc.description.defenceStudentka představila cíle způsob zpracování diplomové práce a její závěry. Zodpověděla otázky z posudků.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format101 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39741
dc.identifier.stag37068
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/74005
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmediální gramotnostcze
dc.subjectmediální výchovacze
dc.subjectmédiacze
dc.subjectmedializacecze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectmedia literacyeng
dc.subjectmedia educationeng
dc.subjectmediaeng
dc.subjectmedializationeng
dc.subjectkey competencieseng
dc.thesis.degree-disciplineResocializační pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.titleMediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věkucze
dc.title.alternativeMedia literacy as a key competence in the information ageeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
CernovskaA_medialni_gramotnost_ME_2019.pdf
Velikost:
1.65 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Ehlova_M_Medialni_gramotnost_AC_2019.docx
Velikost:
39.41 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Myslivec_J_Medialni_gramotnost_AC_2019.docx
Velikost:
42.48 KB
Formát:
Microsoft Word XML
Popis:
Posudek oponenta práce