Publikace: Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku
Diplomová práceopen access| dc.contributor.advisor | Ehlová, Marcela | |
| dc.contributor.author | Černovská, Aneta | |
| dc.contributor.referee | Myslivec, Jaroslav | |
| dc.date.accepted | 2019-08-29 | |
| dc.date.accessioned | 2019-09-25T05:18:19Z | |
| dc.date.available | 2019-09-25T05:18:19Z | |
| dc.date.issued | 2019 | |
| dc.date.submitted | 2019-06-11 | |
| dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o mediální gramotnosti jakožto klíčové kompetenci v informačním věku. Teoretická část je zaměřena na charakterizování a popsání problematiky mediální gramotnosti, se zřetelem na její cíle a zasazení do současné společnosti. Empirická část je zacílena na prozkoumání a následnou deskripci současného stavu mediální gramotnosti u vysokoškolských studentů. Proveden je smíšený výzkum, který se skládá z kvantitativní a kvalitativní části. Kvantitativní šetření je zastoupeno strukturovaným dotazníkem. Výsledky dotazníků jsou pro důkladnější zmapování jevů a jejich porozumění doplněny kvalitativním šetřením, konkrétně rozhovory. | cze |
| dc.description.abstract-translated | The thesis deals with media literacy as a key competence in information age. The theoretical part is focused on the characterization and description of the media literacy regarding its aims and integration into contemporary society. The empirical part is aimed at exploring and describing the current state of media literacy among university students. There is mixed research that consists of a quantitative survey is represented by a structured questionnaire. The results of the questionnaire are supplemented by a qualitative survey, namely interviews for a more thorough mapping of phenomena and their understanding. | eng |
| dc.description.defence | Studentka představila cíle způsob zpracování diplomové práce a její závěry. Zodpověděla otázky z posudků. | cze |
| dc.description.department | Fakulta filozofická | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 101 s. | |
| dc.identifier | Univerzitní knihovna (studovna) | |
| dc.identifier.signature | D39741 | |
| dc.identifier.stag | 37068 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/74005 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | mediální gramotnost | cze |
| dc.subject | mediální výchova | cze |
| dc.subject | média | cze |
| dc.subject | medializace | cze |
| dc.subject | klíčové kompetence | cze |
| dc.subject | media literacy | eng |
| dc.subject | media education | eng |
| dc.subject | media | eng |
| dc.subject | medialization | eng |
| dc.subject | key competencies | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Resocializační pedagogika | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
| dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
| dc.title | Mediální gramotnost jako klíčová kompetence v informačním věku | cze |
| dc.title.alternative | Media literacy as a key competence in the information age | eng |
| dc.type | diplomová práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- CernovskaA_medialni_gramotnost_ME_2019.pdf
- Velikost:
- 1.65 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- Ehlova_M_Medialni_gramotnost_AC_2019.docx
- Velikost:
- 39.41 KB
- Formát:
- Microsoft Word XML
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- Myslivec_J_Medialni_gramotnost_AC_2019.docx
- Velikost:
- 42.48 KB
- Formát:
- Microsoft Word XML
- Popis:
- Posudek oponenta práce