Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Systém řízení kvality služeb poskytovaných cestujícím PID

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zaměřuje na vybrané standardy kvality služeb v systému PID z pohledu jeho majoritního dopravce, Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s., a organizace ROPID. Tyto standardy kvality vycházejí z požadavků normy EN 13816. Cílem práce je analyzovat přístupy uvedených subjektů k systému řízení kvality služeb v rámci PID a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení tohoto systému. Součástí práce je hodnocení vybraných standardů kvality pomocí zvolených metod, posouzení jejich dopadu na spokojenost cestujících a následné zhodnocení navržených řešení.

Popis

Klíčová slova

cestující, kvalita služeb, PID, standardy kvality, systém řízení, veřejná doprava, passengers, service quality, PID, quality standards, management system, public transport

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By