Publikace: Systém řízení kvality služeb poskytovaných cestujícím PID
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na vybrané standardy kvality služeb v systému PID
z pohledu jeho majoritního dopravce, Dopravního podniku hl. m. Prahy, a.s.,
a organizace ROPID. Tyto standardy kvality vycházejí z požadavků normy EN 13816. Cílem práce je analyzovat přístupy uvedených subjektů k systému řízení kvality služeb v rámci PID a navrhnout opatření, která povedou ke zlepšení tohoto systému. Součástí práce je hodnocení vybraných standardů kvality pomocí zvolených metod, posouzení jejich dopadu na spokojenost cestujících a následné zhodnocení navržených řešení.
Popis
Klíčová slova
cestující, kvalita služeb, PID, standardy kvality, systém řízení, veřejná doprava, passengers, service quality, PID, quality standards, management system, public transport