Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání reklamy ženami v seniorském věku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorPaulovič, Jaroslav
dc.contributor.authorRiznerová, Petra
dc.contributor.refereeTrousil, Michal
dc.date.accepted2009
dc.date.accessioned2009-06-22T14:37:33Z
dc.date.available2009-06-22T14:37:33Z
dc.date.issued2009
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá problematikou vnímání reklamy u žen v důchodovém věku. V teoretické části se okrajově zmiňuje o historii reklamy, dále se zabývá základní terminologií jako druhy reklamy a typologií. Z velké části pak zkoumá psychologické působení reklamy na spotřebitele, zejména pak na ženy v seniorském věku. V empirické části za pomoci standardizovaného dotazníku uvádí výsledky výzkumu o dané problematice.cze
dc.description.abstract-translatedThis assigment is dealing with the perception of advertisement for women in retirement age. In the theoretical part of this paper it's briefly mentioned the history of advertisement, then discusses basic terminology, as types of advertisement and classification. In large part it addreses the psychological impact of advertisement to consumers, especially for women in retirement age. A standardized questionnaire was used in the practical part to show results of the research.eng
dc.description.departmentKatedra sociálních vědcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s.cze
dc.format.extent2750988 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD20113
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/33221
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectwomeneng
dc.subjectpension ageeng
dc.subjectpsychological functioneng
dc.subjectreklamycze
dc.subjectženycze
dc.subjectdůchodový věkcze
dc.subjectpsychologické působenícze
dc.thesis.degree-disciplineSociologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programSociologiecze
dc.titleVnímání reklamy ženami v seniorském věkucze
dc.title.alternativeThe perception of advertisement by women at pension ageeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
RiznerovaP_Vnimani reklamy_JP_2009.pdf
Velikost:
2.62 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
Paulovič_Vnímání reklamy_PR_2009.rtf
Velikost:
9.66 KB
Formát:
Rich Text Format
Načítá se...
Náhled
Název:
TrousilT_Vnímání reklamy_PR_2009.doc
Velikost:
31.5 KB
Formát:
Microsoft Word