Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vnímání reklamy ženami v seniorském věku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Riznerová, Petra

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Předložená práce se zabývá problematikou vnímání reklamy u žen v důchodovém věku. V teoretické části se okrajově zmiňuje o historii reklamy, dále se zabývá základní terminologií jako druhy reklamy a typologií. Z velké části pak zkoumá psychologické působení reklamy na spotřebitele, zejména pak na ženy v seniorském věku. V empirické části za pomoci standardizovaného dotazníku uvádí výsledky výzkumu o dané problematice.

Popis

Klíčová slova

Advertisement, women, pension age, psychological function, reklamy, ženy, důchodový věk, psychologické působení

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By