Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKřišťálová, Jana
dc.contributor.authorSýkorová, Michaela
dc.contributor.refereeČermák, Zdeněk
dc.date.accepted2023-08-23
dc.date.accessioned2023-09-12T12:52:26Z
dc.date.available2023-09-12T12:52:26Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-08-31
dc.description.abstractTato bakalářská práce se bude zabývat specifickými poruchami učení, především dyslexií a dysgrafií. V teoretické části budou vysvětleny tyto specifické poruchy učení, bude se také zabývat jejími příčinami, projevy, diagnostikou, reedukací a dalšími pojmy. Cílem této práce bude zjistit, jak učitelé pracují a hodnotí v hodinách děti, které mají diagnostikovanou dyslexii či dysgrafii a jak hodnotí spolupráci s pedagogicko-psychologickou poradnou. V praktické části metodou výzkumu budou anonymní dotazníky určené pro učitele základní školy 1. stupně a výzkumné šetření bude mít kvantitativní design. Toto výzkumné šetření může do budoucna posloužit učitelům, kteří díky této práci mohou získat nové metody, jak se věnovat dětem s diagnostikovanou poruchou učení ve vyučování.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with specific learning disabilities, especially dyslexia and dysgraphia. The theoretical part explains these specific learning disabilities, it also deals with its causes, manifestations, diagnostics, re-education and other concepts. The aim of this thesis is find out how teachers work and evaluate children who are diagnosed with dyslexia or dysgraphia in lessons and how they evaluate cooperation with pedagogical-psychological consultation. In the practical part, the research method is anonymous questionnaires determined to primary school teachers of first grade and the research has a quantitative design. This research can attend to teachers who thanks to this work, can get new methods how to give time to children who are diagnosed with learning disabilities in a lessons.eng
dc.description.defenceUchazečka představila práci z hlediska motivace, cílů, metod a forem a vlastních závěrů v interpretaci výsledků. Odpověděla dotazy členů komise.cze
dc.description.departmentFakulta filozofickácze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format65 s.
dc.identifier.stag41428
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82194
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifická porucha učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectspecific learning disabilityeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgraphiaeng
dc.subjectre-educationeng
dc.thesis.degree-disciplineHumanitní studiacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta filozofickácze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacze
dc.titlePráce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupněcze
dc.title.alternativeWork of teachers with children with a specific learning disability at the first grade of primary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SykorovaM_Praceucitelu_JK_2022.pdf
Velikost:
1.25 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
Kristalova_J_Stres_ucitelu_MS_2023.doc
Velikost:
67.5 KB
Formát:
Microsoft Word
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
CermakZ_PraceUcitelu_MS_2023.pdf
Velikost:
141.26 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce