Publikace: Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně
Bakalářská práceopen access| dc.contributor.advisor | Křišťálová, Jana | |
| dc.contributor.author | Sýkorová, Michaela | |
| dc.contributor.referee | Čermák, Zdeněk | |
| dc.date.accepted | 2023-08-23 | |
| dc.date.accessioned | 2023-09-12T12:52:26Z | |
| dc.date.available | 2023-09-12T12:52:26Z | |
| dc.date.issued | 2023 | |
| dc.date.submitted | 2022-08-31 | |
| dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se bude zabývat specifickými poruchami učení, především dyslexií a dysgrafií. V teoretické části budou vysvětleny tyto specifické poruchy učení, bude se také zabývat jejími příčinami, projevy, diagnostikou, reedukací a dalšími pojmy. Cílem této práce bude zjistit, jak učitelé pracují a hodnotí v hodinách děti, které mají diagnostikovanou dyslexii či dysgrafii a jak hodnotí spolupráci s pedagogicko-psychologickou poradnou. V praktické části metodou výzkumu budou anonymní dotazníky určené pro učitele základní školy 1. stupně a výzkumné šetření bude mít kvantitativní design. Toto výzkumné šetření může do budoucna posloužit učitelům, kteří díky této práci mohou získat nové metody, jak se věnovat dětem s diagnostikovanou poruchou učení ve vyučování. | cze |
| dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with specific learning disabilities, especially dyslexia and dysgraphia. The theoretical part explains these specific learning disabilities, it also deals with its causes, manifestations, diagnostics, re-education and other concepts. The aim of this thesis is find out how teachers work and evaluate children who are diagnosed with dyslexia or dysgraphia in lessons and how they evaluate cooperation with pedagogical-psychological consultation. In the practical part, the research method is anonymous questionnaires determined to primary school teachers of first grade and the research has a quantitative design. This research can attend to teachers who thanks to this work, can get new methods how to give time to children who are diagnosed with learning disabilities in a lessons. | eng |
| dc.description.defence | Uchazečka představila práci z hlediska motivace, cílů, metod a forem a vlastních závěrů v interpretaci výsledků. Odpověděla dotazy členů komise. | cze |
| dc.description.department | Fakulta filozofická | cze |
| dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
| dc.format | 65 s. | |
| dc.identifier.stag | 41428 | |
| dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10195/82194 | |
| dc.language.iso | cze | |
| dc.publisher | Univerzita Pardubice | cze |
| dc.rights | Bez omezení | |
| dc.subject | specifická porucha učení | cze |
| dc.subject | dyslexie | cze |
| dc.subject | dysgrafie | cze |
| dc.subject | reedukace | cze |
| dc.subject | specific learning disability | eng |
| dc.subject | dyslexia | eng |
| dc.subject | dysgraphia | eng |
| dc.subject | re-education | eng |
| dc.thesis.degree-discipline | Humanitní studia | cze |
| dc.thesis.degree-grantor | Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická | cze |
| dc.thesis.degree-name | Bc. | |
| dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cze |
| dc.title | Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně | cze |
| dc.title.alternative | Work of teachers with children with a specific learning disability at the first grade of primary school | eng |
| dc.type | bakalářská práce | cze |
| dspace.entity.type | Publication |
Soubory
Původní svazek
1 - 3 z 3
Načítá se...
- Název:
- SykorovaM_Praceucitelu_JK_2022.pdf
- Velikost:
- 1.25 MB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Plný text práce
Načítá se...
- Název:
- Kristalova_J_Stres_ucitelu_MS_2023.doc
- Velikost:
- 67.5 KB
- Formát:
- Microsoft Word
- Popis:
- Posudek vedoucího práce
Načítá se...
- Název:
- CermakZ_PraceUcitelu_MS_2023.pdf
- Velikost:
- 141.26 KB
- Formát:
- Adobe Portable Document Format
- Popis:
- Posudek oponenta práce