Publikace: Práce učitelů s dětmi se specifickou poruchou učení na ZŠ 1. stupně
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Sýkorová, Michaela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se bude zabývat specifickými poruchami učení, především dyslexií a dysgrafií. V teoretické části budou vysvětleny tyto specifické poruchy učení, bude se také zabývat jejími příčinami, projevy, diagnostikou, reedukací a dalšími pojmy. Cílem této práce bude zjistit, jak učitelé pracují a hodnotí v hodinách děti, které mají diagnostikovanou dyslexii či dysgrafii a jak hodnotí spolupráci s pedagogicko-psychologickou poradnou. V praktické části metodou výzkumu budou anonymní dotazníky určené pro učitele základní školy 1. stupně a výzkumné šetření bude mít kvantitativní design. Toto výzkumné šetření může do budoucna posloužit učitelům, kteří díky této práci mohou získat nové metody, jak se věnovat dětem s diagnostikovanou poruchou učení ve vyučování.
Popis
Klíčová slova
specifická porucha učení, dyslexie, dysgrafie, reedukace, specific learning disability, dyslexia, dysgraphia, re-education