Sebepojetí v rámci sociální sítě Instagram
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2023
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na přiblížení problematiky sebepojetí v souvislosti se sociální sítí Instagram. V teoretické části jsou představeny sociální sítě, především sociální síť Instagram, také sociální srovnávání a vybraná rizika související se sociálními sítěmi. Následující kapitoly jsou věnovány sebepojetí, sebehodnocení a jejich vývoji, dalším aspektům sebepojetí a sebeprezentaci. Praktická část je řešena pomocí kvantitativního výzkumného šetření s využitím výzkumného nástroje dotazníku. Respondenty tvoří mladí dospělí uživatelé sociální sítě Instagram ve věku od 20 do 30 let. Cílem praktické části je zjistit, jakým způsobem se mladí dospělí prezentují na vybrané sociální síti a jaký má tato sociální síť vliv na jejich sebepojetí.
Rozsah stran
86 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia - Specializace v pedagogických vědách
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sebepojetí, sociální sítě, Instagram, sebeprezentace, vliv, self-concept, social networks, Instagram, self-presentation, influence