dc.contributor.advisor |
Chocholáč, Jan |
|
dc.contributor.author |
Štábl, Robert
|
|
dc.date.accessioned |
2021-09-06T07:33:44Z |
|
dc.date.available |
2021-09-06T07:33:44Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-07-15 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/78245 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících. V první kapitole jsou vymezena zejména teoretická východiska zkoumané problematiky. Ve druhé kapitole je provedena analýza kvality služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové. Ve třetí kapitole jsou navržena opatření na zlepšení kvality služeb MHD, která jsou ve čtvrté kapitole zhodnocena. |
cze |
dc.format |
90 s., 21 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
respondenti |
cze |
dc.subject |
kvalita dopravních služeb |
cze |
dc.subject |
městská hromadná doprava |
cze |
dc.subject |
ukazatele kvality dopravních služeb |
cze |
dc.subject |
průzkum spokojenosti cestujících |
cze |
dc.subject |
respondents |
eng |
dc.subject |
quality of transport services |
eng |
dc.subject |
urban public transport |
eng |
dc.subject |
indicators of the quality of transport services |
eng |
dc.subject |
passenger satisfaction survey |
eng |
dc.title |
Kvalita služeb MHD v Pardubicích a Hradci Králové z pohledu cestujících |
cze |
dc.title.alternative |
Quality of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové from the perspective of passengers |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Došlý, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-08-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with quality of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové from the point of passengers. In the first chapter are defined especially theoretical definitions of the researched issues. In the second chapter is performed the quality analysis of urban public transport services in Pardubice and Hradec Králové. The third chapter offers measures how to improve quality of urban public transport services which are evaluated in the fourth chapter. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
43008 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |