Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Gottwald, Dalibor
dc.contributor.author Růžička, Karel
dc.date.accessioned 2021-07-07T07:57:39Z
dc.date.available 2021-07-07T07:57:39Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-05-14
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77980
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu podniku Elberry s.r.o v rámci obchodního modelu B2C. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování s následným zaměřením se na nástroje on-line marketingu. V následné analytické části je provedena analýza aktuálního stavu on-line marketingu prostřednictvím analýzy jednotlivých nástrojů on-line marketingu v podmínkách provozovatele e-shopu Elberry s.r.o. Na základě výsledků analytické části jsou stanoveny návrhy opatření vedoucí ke zlepšení on-line marketingu u provozovatele e-shopu Elberry s.r.o. Poslední část diplomové práce se poté zabývá zhodnocením navrhovaných opatření. cze
dc.format 82 s., 9 s. příl.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná od 09.06.2024 cze
dc.subject on-line marketing cze
dc.subject nástroje on-line marketingu cze
dc.subject e-commerce cze
dc.subject e-shop cze
dc.subject Google Analytics cze
dc.subject on-line marketing eng
dc.subject on-line marketing tools eng
dc.subject e-commerce eng
dc.subject e-shop eng
dc.subject Google Analytics eng
dc.title Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C cze
dc.title.alternative Usage of online marketing tools at the e-shop operator within the B2C business model eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Chlum, Marek
dc.date.accepted 2021-06-09
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the usage of online marketing tools at the e-shop operator Elberry s.r.o within the B2C business model. The theoretical part of this diploma thesis is based on theoretical definition of the e-commerce with a subsequent focus on on-line marketing tools. In the following second part, an analysis of the current state of online marketing is performed through the analysis of individual online marketing tools in the conditions of the e-shop operator Elberry s.r.o. Based on the results of the analytical part, proposals are determined in an effort to ensure higher performance of online marketing at the e-shop operator Elberry s.r.o. The last part of the diploma thesis is devoted to the evaluation of the proposed measures. eng
dc.description.department Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 42561
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet