dc.contributor.advisor |
Gottwald, Dalibor |
|
dc.contributor.author |
Růžička, Karel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-07T07:57:39Z |
|
dc.date.available |
2021-07-07T07:57:39Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-05-14 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77980 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu podniku Elberry s.r.o v rámci obchodního modelu B2C. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování
s následným zaměřením se na nástroje on-line marketingu. V následné analytické části je provedena analýza aktuálního stavu on-line marketingu prostřednictvím analýzy jednotlivých nástrojů on-line marketingu v podmínkách provozovatele
e-shopu Elberry s.r.o. Na základě výsledků analytické části jsou stanoveny návrhy opatření vedoucí ke zlepšení on-line marketingu u provozovatele e-shopu Elberry s.r.o. Poslední část diplomové práce se poté zabývá zhodnocením navrhovaných opatření. |
cze |
dc.format |
82 s., 9 s. příl. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná od 09.06.2024 |
cze |
dc.subject |
on-line marketing |
cze |
dc.subject |
nástroje on-line marketingu |
cze |
dc.subject |
e-commerce |
cze |
dc.subject |
e-shop |
cze |
dc.subject |
Google Analytics |
cze |
dc.subject |
on-line marketing |
eng |
dc.subject |
on-line marketing tools |
eng |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.subject |
e-shop |
eng |
dc.subject |
Google Analytics |
eng |
dc.title |
Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu
v rámci obchodního modelu B2C |
cze |
dc.title.alternative |
Usage of online marketing tools at the e-shop operator within the B2C business model |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Chlum, Marek |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the usage of online marketing tools at the e-shop operator Elberry s.r.o within the B2C business model. The theoretical part
of this diploma thesis is based on theoretical definition of the e-commerce with a subsequent focus on on-line marketing tools. In the following second part, an analysis of the current state of online marketing is performed through the analysis of individual online marketing tools in the conditions of the
e-shop operator Elberry s.r.o. Based on the results of the analytical part, proposals are determined in an effort to ensure higher performance of online marketing at the e-shop operator Elberry s.r.o. The last part of the diploma thesis is devoted to the evaluation of the proposed measures. |
eng |
dc.description.department |
Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své diplomové práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na poznámky, resp. připomínky oponenta reagoval správně a v plném rozsahu je zodpověděl. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
42561 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |