Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2021
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu podniku Elberry s.r.o v rámci obchodního modelu B2C. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování
s následným zaměřením se na nástroje on-line marketingu. V následné analytické části je provedena analýza aktuálního stavu on-line marketingu prostřednictvím analýzy jednotlivých nástrojů on-line marketingu v podmínkách provozovatele
e-shopu Elberry s.r.o. Na základě výsledků analytické části jsou stanoveny návrhy opatření vedoucí ke zlepšení on-line marketingu u provozovatele e-shopu Elberry s.r.o. Poslední část diplomové práce se poté zabývá zhodnocením navrhovaných opatření.
Rozsah stran
82 s., 9 s. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná od 09.06.2024
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
on-line marketing, nástroje on-line marketingu, e-commerce, e-shop, Google Analytics, on-line marketing, on-line marketing tools, e-commerce, e-shop, Google Analytics