Digitální knihovnaUPCE
 

Využití nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu v rámci obchodního modelu B2C

Diplomová práceOmezený přístup

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá využitím nástrojů on-line marketingu u provozovatele e-shopu podniku Elberry s.r.o v rámci obchodního modelu B2C. V rámci zpracování tématu jde o teoretické vymezení problematiky elektronického obchodování s následným zaměřením se na nástroje on-line marketingu. V následné analytické části je provedena analýza aktuálního stavu on-line marketingu prostřednictvím analýzy jednotlivých nástrojů on-line marketingu v podmínkách provozovatele e-shopu Elberry s.r.o. Na základě výsledků analytické části jsou stanoveny návrhy opatření vedoucí ke zlepšení on-line marketingu u provozovatele e-shopu Elberry s.r.o. Poslední část diplomové práce se poté zabývá zhodnocením navrhovaných opatření.

Rozsah stran

82 s., 9 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná od 09.06.2024

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

on-line marketing, nástroje on-line marketingu, e-commerce, e-shop, Google Analytics, on-line marketing, on-line marketing tools, e-commerce, e-shop, Google Analytics

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced