Study discipline:Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Abstract:
Diplomová práce je orientována na problematiku online public relations chemických podniků. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se online marketingovou komunikací, kdy je nejprve vymezen pojem online marketing a popsány jeho základní nástroje. Navazující teoretická část práce je věnována tradičním a digitálním public relations, jejich definicím a cílům. Závěr odborné rešerše popisuje typické zástupce digitálních forem sdělení a komunikačních kanálů online PR komunikace.
Praktická část diplomové práce formuluje a shrnuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na zmapování využívání různých forem digitálních sdělení a prezentace odkazů na další komunikační kanály na webových stránkách v rámci online public relations podniků zabývajících se chemickou výrobou sdružených ve Svazu chemického průmyslu České republiky. Získané informace z výzkumu jsou analyzovány a vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení mající přispět ke zlepšení využití webových stránek při online PR komunikaci ve sledované skupině podniků.