dc.contributor.advisor |
Jelínková, Martina |
|
dc.contributor.author |
Krejčík, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-07T08:48:29Z |
|
dc.date.available |
2021-06-07T08:48:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.date.submitted |
2021-05-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/77710 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je orientována na problematiku online public relations chemických podniků. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se online marketingovou komunikací, kdy je nejprve vymezen pojem online marketing a popsány jeho základní nástroje. Navazující teoretická část práce je věnována tradičním a digitálním public relations, jejich definicím a cílům. Závěr odborné rešerše popisuje typické zástupce digitálních forem sdělení a komunikačních kanálů online PR komunikace.
Praktická část diplomové práce formuluje a shrnuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na zmapování využívání různých forem digitálních sdělení a prezentace odkazů na další komunikační kanály na webových stránkách v rámci online public relations podniků zabývajících se chemickou výrobou sdružených ve Svazu chemického průmyslu České republiky. Získané informace z výzkumu jsou analyzovány a vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení mající přispět ke zlepšení využití webových stránek při online PR komunikaci ve sledované skupině podniků. |
cze |
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online komunikace |
cze |
dc.subject |
online marketing |
cze |
dc.subject |
digitální public relations |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
online communication |
eng |
dc.subject |
online marketing |
eng |
dc.subject |
digital public relations |
eng |
dc.subject |
social sites |
eng |
dc.title |
Online public relations chemických podniků |
cze |
dc.title.alternative |
Online public relations of chemical companies |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tetřevová, Liběna |
|
dc.date.accepted |
2021-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the issue of online public relations of chemical companies. The first part of the thesis presents research of professional literature dealing with online marketing communication. In this part, the concept of online marketing is defined and its basic tools are described. The following theoretical part of the thesis is devoted to traditional and digital public relations, their definitions and goals. The conclusion of the expert research describes typical representatives of digital forms of communication and communication channels of online PR communication.
The practical part of the thesis formulates and summarizes the results of quantitative research aimed at mapping the use of various forms of digital messages and presentation of links to other communication channels on websites within online public relations companies engaged in chemical production associated in the Association of Chemical Industry of the Czech Republic. The information obtained from the research is analysed and evaluated, and based on it, recommendations are formulated to contribute to the improvement of the use of websites in online PR communication in the monitored group of companies. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jak byl prováděn výběr podniků, které se staly předmětem šetření?
Jsou všechny chemické podniky ve SCHP ČR?
Proč se domníváte, že sledované podniky neanalyzují stávající obsah webových stránek?
Jaké testy byly v práci použity?
Co rozumíte "modernizací designu webových stránek"? |
cze |
dc.identifier.stag |
42050 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |