Online public relations chemických podniků

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Jelínková, Martina
dc.contributor.author Krejčík, Jan
dc.date.accessioned 2021-06-07T08:48:29Z
dc.date.available 2021-06-07T08:48:29Z
dc.date.issued 2021
dc.date.submitted 2021-05-07
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/10195/77710
dc.description.abstract Diplomová práce je orientována na problematiku online public relations chemických podniků. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se online marketingovou komunikací, kdy je nejprve vymezen pojem online marketing a popsány jeho základní nástroje. Navazující teoretická část práce je věnována tradičním a digitálním public relations, jejich definicím a cílům. Závěr odborné rešerše popisuje typické zástupce digitálních forem sdělení a komunikačních kanálů online PR komunikace. Praktická část diplomové práce formuluje a shrnuje výsledky kvantitativního výzkumu zaměřeného na zmapování využívání různých forem digitálních sdělení a prezentace odkazů na další komunikační kanály na webových stránkách v rámci online public relations podniků zabývajících se chemickou výrobou sdružených ve Svazu chemického průmyslu České republiky. Získané informace z výzkumu jsou analyzovány a vyhodnoceny a na jejich základě jsou formulována doporučení mající přispět ke zlepšení využití webových stránek při online PR komunikaci ve sledované skupině podniků. cze
dc.format 100 s.
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení
dc.subject online komunikace cze
dc.subject online marketing cze
dc.subject digitální public relations cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject online communication eng
dc.subject online marketing eng
dc.subject digital public relations eng
dc.subject social sites eng
dc.title Online public relations chemických podniků cze
dc.title.alternative Online public relations of chemical companies eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Tetřevová, Liběna
dc.date.accepted 2021-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on the issue of online public relations of chemical companies. The first part of the thesis presents research of professional literature dealing with online marketing communication. In this part, the concept of online marketing is defined and its basic tools are described. The following theoretical part of the thesis is devoted to traditional and digital public relations, their definitions and goals. The conclusion of the expert research describes typical representatives of digital forms of communication and communication channels of online PR communication. The practical part of the thesis formulates and summarizes the results of quantitative research aimed at mapping the use of various forms of digital messages and presentation of links to other communication channels on websites within online public relations companies engaged in chemical production associated in the Association of Chemical Industry of the Czech Republic. The information obtained from the research is analysed and evaluated, and based on it, recommendations are formulated to contribute to the improvement of the use of websites in online PR communication in the monitored group of companies. eng
dc.description.department Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jak byl prováděn výběr podniků, které se staly předmětem šetření? Jsou všechny chemické podniky ve SCHP ČR? Proč se domníváte, že sledované podniky neanalyzují stávající obsah webových stránek? Jaké testy byly v práci použity? Co rozumíte "modernizací designu webových stránek"? cze
dc.identifier.stag 42050
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet