Studijní obor:Ekonomika a management podniků chemického průmyslu
Abstrakt:
Diplomová práce je orientována na problematiku budování pozitivní reputace podniků
v online prostředí. První část práce představuje rešerši odborné literatury, která nejprve definuje
reputaci podniku a její význam a následně rámcově popisuje koncept řízení reputace v online
prostředí se zaměřením na specifikaci literaturou doporučovaných nástrojů pro budování
pozitivní reputace podniků na internetu.
Praktická část diplomové práce shrnuje výsledky primárního kvantitativního výzkumu
provedeného metodou elektronického dotazování u vybraných chemických podniků
sdružených ve Svazu chemického průmyslu ČR. Byla identifikována důležitost a úroveň
využívání online komunikačních kanálů pro podporu reputace sledovaných podniků a také míra
využívání proaktivních a reaktivních nástrojů doporučovaných literaturou pro efektivní řízení
reputace na internetu. Získaná data byla analyzována a následně vyhodnocena.