Digitální knihovnaUPCE
 

Vzdělávání a integrace žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2020

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Hlavním tématem diplomové práce je vzdělávání a integrace žáků s OMJ (odlišným mateřským jazykem) na základních školách v České republice. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část popisuje základní terminologii, legislativu a jednotlivé postupy v procesech vzdělávání a integrace. Praktická část popisuje kvalitativní výzkumné šetření. Metodou jsou hloubkové rozhovory s učiteli, kteří mají zkušenosti se vzděláváním žáků s OMJ. Hlavním cílem je zjistit, jaká je aktuální situace na vybraných základních školách v rámci vzdělávání a integrace žáků s OMJ. Dílčím cílem je zjistit, jaké jsou rozdíly mezi teoretickými koncepty a konkrétním fungováním v praxi.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Resocializační pedagogika

Studijní program

Specializace v pedagogice

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

migrace, integrace, vzdělávání cizinců, žáci s OMJ, učitelé, migration, integration, education of foreigners, pupils with different mother tongue, teachers

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced