Vzdělávání a integrace žáků s odlišným mateřským jazykem na základních školách v České republice
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2020
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Hlavním tématem diplomové práce je vzdělávání a integrace žáků s OMJ (odlišným mateřským jazykem) na základních školách v České republice. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. První část popisuje základní terminologii, legislativu a jednotlivé postupy v procesech vzdělávání a integrace. Praktická část popisuje kvalitativní výzkumné šetření. Metodou jsou hloubkové rozhovory s učiteli, kteří mají zkušenosti se vzděláváním žáků s OMJ. Hlavním cílem je zjistit, jaká je aktuální situace na vybraných základních školách v rámci vzdělávání a integrace žáků s OMJ. Dílčím cílem je zjistit, jaké jsou rozdíly mezi teoretickými koncepty a konkrétním fungováním v praxi.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
Umístění tištěné verze
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
migrace, integrace, vzdělávání cizinců, žáci s OMJ, učitelé, migration, integration, education of foreigners, pupils with different mother tongue, teachers