Analýza motivace rodičů pro zařazení dítěte do Montessori třídy
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2019
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce Analýza motivace rodičů pro zařazení dítěte do Montessori třídy je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vznikem Montessori pedagogiky na území České republiky, systémem vzdělávání. Dále je zaměřena konkrétněji na vznik Montessori výuky v Pardubicích. Věnuje se Montessori třídám na ZŠ Polabiny 1 a popisu celkového chodu tříd. Praktická část prozrazuje výsledky z dotazníkového šetření, které bylo prováděno u rodičů dětí, které jsou součásti již dříve zmiňované školy. Výsledkem práce je zjištění motivace těchto rodičů zařadit své dítě do Montessori systému vzdělávání.
Rozsah stran
55 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D39006
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Montessori pedagogika, Montessori, Marie, alternativní pedagogika, alternativní vzděláváni v Pardubicích, vzdělávání, ZŠ Polabiny 1 Pardubice, Montessori school, Montessori, Maria, alernative pedagogy, alternative education in Pardubice, education, ZŠ Polabiny 1 Pardubice