dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
|
dc.contributor.author |
Schmidtová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2018-09-26T10:06:37Z |
|
dc.date.available |
2018-09-26T10:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.date.submitted |
2018-06-25 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/10195/71915 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je poskytnutí analýzy výsledků pěti sjezdů pro výzkum dítěte, které se konaly v letech 1922-1933 za účelem odborné prezentace tehdejších poznatků ve výzkumu dítěte v Československu. Klíčové pro tuto práci je připomenutí zásadních postav, hlavních témat a klíčových pojmů pro dané období. Nastíněn bude pohled do problematiky vývoje pojetí osobnosti dítěte, jeho chování, jednání a prožívání. Hlavní přínos tak spočívá v komplexní analýze zachovaných dokumentů, které jsou v současné době často opomíjeny. Přitom přinášejí řadu empirických poznatků pro potvrzení dnešních pedagogických inovací. |
cze |
dc.format |
50 s. |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
výzkum |
cze |
dc.subject |
vývoj |
cze |
dc.subject |
pedopsychologie |
cze |
dc.subject |
psychologie |
cze |
dc.subject |
pedagogika |
cze |
dc.subject |
children |
eng |
dc.subject |
research |
eng |
dc.subject |
evolution |
eng |
dc.subject |
child psychology |
eng |
dc.subject |
psychology |
eng |
dc.subject |
pedagogy |
eng |
dc.title |
K počátkům české pedopsychologie - pět polozapomenutých sjezdů pro výzkum dítěte |
cze |
dc.title.alternative |
Back to the Beginnings of Czech Paedopsychology - Five Half-Forgotten Congresses regarding the Child Research |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ďatko, Ilona |
|
dc.date.accepted |
2018-08-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is an analysis of the results of five congresses which were held in years 1922 - 1933 with purpose of presenting expert knowledge in children research at the time in Czechoslovakia. Mentions of people, themes and terms which were essential for given time is pivotal for this thesis. Perspective of issues in evolution of concept of personality of the child, its behavior and feelings will be outlined. Main contribution is in a complex analysis of preserved documents, which are nowadays often omitted even though they contain number of empiric findings for validation of today's pedagogical innovations. |
eng |
dc.description.department |
Fakulta filozofická |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D38557 |
|
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zodpověděla dotazy položené členy komise i v posudcích. Prokázala orientaci v tématu. |
cze |
dc.identifier.stag |
36273 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |