Hodnocení kombinovaných lepených spojů
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2017
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce popisuje ocele používané v automobilovém průmyslu a jejich povrchové ochrany, lepení při stavbě karoserií a vybrané normy pro zkoušení a hodnocení lepených spojů. V druhé části práce je uveden postup laboratorního tepelného zpracování oceli 22MnB5 a jeho vliv na hliníko-křemíkovou povrchovou vrstvu této oceli. Práce se zabývá statickým i dynamickým mechanickým zkoušením kombinovaných lepených spojů ocelí, vlivem jejich povrchových vrstev na celkovou pevnost a typ porušení spojů za použití epoxidových konstrukčních lepidel.
Rozsah stran
84 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D36201
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Lepené spoje, zkouška v odlupu, zkouška ve smyku při zatěžování tahem, kohezní porušení, delaminační porušení, 22MnB5, Adhesively bonded joints, T - peel test, tensile shear strength test, cohesion failure, delamination failure, 22MnB5