Význam pozice osobního asistenta pro rodiny dětí s autismem
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tématem bakalářské práce je význam osobního asistenta pro rodiny dětí s autismem včetně jeho společenské pozice. Teoretická část se zaměřuje na definici terminologie sociální práce, autismu, osobní asistence a komunitního plánování.
Empirická část je podpořena potřebou pro komunitní plánování magistrátu města Pardubice, a to pracovní skupiny č.1- osoby se zdravotním znevýhodněním. Je zpracována metodologicky formou dotazníku a rozhovorů. Cílem práce je výzkum potřebnosti osobní asistence v rodinách dětí s autismem a podpora stability společenské pozice osobní asistent v rámci sociální služby osobní asistence dle zákona 108/2006 Sb. Výsledný výzkum bude využit jako podklad pro komunitní plánování města Pardubice.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D35659
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
osobní asistence, poruchy autistického spektra, komunitní plánování, sociální práce, personal asistant, autism spectrum disorders, community planning, social work