Digitální knihovnaUPCE
 

VLIV KONFIGURACE ETCS NA VZDÁLENOST MEZI MÍSTEM ZASTAVENÍ VLAKU A KONCEM VLAKOVÉ CESTY

Článekpeer-reviewedpostprint
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Abstrakt

Článek navazuje na předchozí publikační činnost a zaměřuje se na parametry nastavení ETCS ve vztahu ke vzdálenosti mezi čelem vlaku a polohou hlavního návěstidla. Byl proveden terénní průzkum a na jeho základě byla stanovena doporučení pro zkrácení této vzdálenosti..

Rozsah stran

p. 124-130

ISSN

1801-674X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Perner´s Contacts, volume 11, issue: 3

Vydavatelská verze

http://pernerscontacts.upce.cz/44_2016/Nachtigall.pdf

Přístup k e-verzi

open access

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

Umístění tištěné verze

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

ETCS, prokluzová vzdálenost, brzdná křivka, ETCS, overlap distance, braking curve

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced