Rizika problémového chování u dětí ve školním prostředí
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá riziky problémového chování dětí ve školním prostředí. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část pojednává o základních východiscích dané problematiky, tedy o problémovém chování a poruchách chování dětí. V neposlední řadě pak o prostředí, které ovlivňuje vznik a prohlubování problémového chování dětí. Výzkumná část se stává z výzkumného šetření za použití Q-metodologie, která je založena na tom, že respondent má subjektivně rozhodnout o důležitosti výroků jemu předložených a zabývajících se danou tématikou.
Rozsah stran
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Resocializační pedagogika
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D34991
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
problémové děti, problémové chování, poruchy chování, výchovné prostředí, Q-metodologie, problem children, problem behavior, behavior disorders, educational environment, Q-methodology