Digitální knihovnaUPCE
 

Analysis of Tasks and Activities in ESL Pronunciation Books at an Elementary Level (A1, A2)

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

The thesis analyses the rubrics and tasks in pronunciation coursebooks. In the first part of the paper, a certain attention is paid to the pronunciation features, which are vital to understand. Furthermore, the essential features of coursebooks, tasks and rubrics are explained. The second part of the paper deals with the evaluation of the rubrics and tasks regarding perception and production. Last but not least, the classification of tasks is examined according to the revised Bloom's Taxonomy.

Rozsah stran

71 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Anglický jazyk pro odbornou praxi

Studijní program

Filologie

Signatura tištěné verze

D35335

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výslovnost, učebnice, zadání úloh, úkoly, percepce, produkce, pronunciation, coursebook, rubrics, tasks, perception, production

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced