Analysis of Tasks and Activities in ESL Pronunciation Books at an Elementary Level (A1, A2)
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The thesis analyses the rubrics and tasks in pronunciation coursebooks. In the first part of the paper, a certain attention is paid to the pronunciation features, which are vital to understand. Furthermore, the essential features of coursebooks, tasks and rubrics are explained. The second part of the paper deals with the evaluation of the rubrics and tasks regarding perception and production. Last but not least, the classification of tasks is examined according to the revised Bloom's Taxonomy.
Rozsah stran
71 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk pro odbornou praxi
Studijní program
Filologie
Signatura tištěné verze
D35335
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výslovnost, učebnice, zadání úloh, úkoly, percepce, produkce, pronunciation, coursebook, rubrics, tasks, perception, production