Motivace studentů Univerzity Hradec Králové ke studiu učitelství
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První teoretická část se věnuje obecně motivaci a teorii učitelské profese a s nimi spojeným pojmům. Pozornost je věnována motivům, potřebám a zájmům, ale také konfliktům motivů. Prostor je dále věnován problémům učitelské profese, mezi které se řadí například feminizace učitelství či stárnutí učitelů. Vysvětleny jsou i jednotlivé etapy v profesní dráze učitelů. Poslední kapitola teoretické části je věnována samotné motivaci k učitelské profesi, od které se odvíjí praktická část této bakalářské práce. Praktická část je založena na vlastním kvantitativním výzkumu, který má za cíl zjistit motivy studentů vedoucí k podání přihlášky na učitelský obor a zda chtějí povolání učitele vykonávat.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D33988
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
motivace, potřeba, učitelství, učitelé, feminizace, vzdělávání, motivation, needs, teaching, teachers, feminization, education