Digitální knihovnaUPCE
 

Orientace dětí v současné literatuře získaná prostřednictvím projektu školních čtenářských klubů

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2016

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá reálným dopadem projektu školních čtenářských klubů. Porovnává úroveň čtenářské gramotnosti dětí, které prošli tímto projektem a dětí, které kluby nenavštěvovaly. Zaměřuje se na schopnosti práce s textem, které zahrnují předvídání či převyprávění příběhu, jeho interpretaci a vyvození smysluplných závěrů. Dalšími cíli je zjistit, zda děti rády čtou, případně o čem a jaké jiné trávení volného času upřednostňují. Výzkum byl zaměřen na žáky 3. a 5. ročníků dvou základních škol v Pardubickém kraji. V rámci práce proběhlo skupinové interview, doplněné dotazníkovým šetřením. Další výzkumnou metodou byl rozhovor s učiteli žáků, který sloužil pro doplnění informací.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Humanitní studia

Studijní program

Humanitní studia

Signatura tištěné verze

D33983

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

čtenářská gramotnost, školní čtenářské kluby, dětské čtenářství, průzkum gramotnosti, reading literacy, school reading clubs, child readers, reading literacy surveys

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced