Orientace dětí v současné literatuře získaná prostřednictvím projektu školních čtenářských klubů
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2016
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá reálným dopadem projektu školních čtenářských klubů. Porovnává úroveň čtenářské gramotnosti dětí, které prošli tímto projektem a dětí, které kluby nenavštěvovaly. Zaměřuje se na schopnosti práce s textem, které zahrnují předvídání či převyprávění příběhu, jeho interpretaci a vyvození smysluplných závěrů. Dalšími cíli je zjistit, zda děti rády čtou, případně o čem a jaké jiné trávení volného času upřednostňují. Výzkum byl zaměřen na žáky 3. a 5. ročníků dvou základních škol v Pardubickém kraji. V rámci práce proběhlo skupinové interview, doplněné dotazníkovým šetřením. Další výzkumnou metodou byl rozhovor s učiteli žáků, který sloužil pro doplnění informací.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Humanitní studia
Studijní program
Humanitní studia
Signatura tištěné verze
D33983
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
čtenářská gramotnost, školní čtenářské kluby, dětské čtenářství, průzkum gramotnosti, reading literacy, school reading clubs, child readers, reading literacy surveys