Evaluation of Listening Activities in Selected Textbooks
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2015
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá poslechovými částmi dvou vybraných učenic (Face to Face pre-intermediate a Lifestyle pre-intermediate). Teoretická část se zabývá teoretickým podkladem souvisejícím s tématem. Nalezneme zde čtyři kapitoly: komunikativní kompetenci a komunikativní výuka jazyků, poslech, teorie učebnic, organizace třídy a seskupení studentů. Praktická část obsahuje předvýzkum a výzkum, který ukazuje hodnocení těchto dvou učebnic podle stanovených kritérií. Také zde nalezneme porovnání těchto dvou učebnic.
Rozsah stran
56 s. (88 872 znaků)
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D32114
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
listening, textbook, textbook evaluation, Face to Face, Lifestyle, textbook comparison, classroom organization, poslech, porovnání učebnic