dc.contributor.advisor |
Borecký, Vladislav |
cze |
dc.contributor.author |
Hybská, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2015-08-10T07:38:44Z |
|
dc.date.available |
2015-08-10T07:38:44Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/60264 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem místních komunikací pro novou výstavbu na západním okraji města Sezemice. Navržená varianta je řešena jako zóna Tempo 30 a je zpracována s ohledem na územní plán města Sezemice. Dále je řešeno napojení na stávající komunikaci první třídy ve dvou variantách. Práce je zpracována jako dokumentace odpovídající dopravně urbanistické studii s omezeními vyplývajícími z rozsahu a charakteru práce. |
cze |
dc.format |
114 s. |
cze |
dc.format.extent |
39437718 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
local roads |
cze |
dc.subject |
traffic lines |
cze |
dc.subject |
structural layers |
cze |
dc.subject |
intersections |
cze |
dc.subject |
pavements |
cze |
dc.subject |
zone Tempo 30 |
cze |
dc.subject |
barriers adjustments |
cze |
dc.subject |
geodetic survey |
cze |
dc.subject |
místní komunikace |
cze |
dc.subject |
jízdní pruhy |
cze |
dc.subject |
konstrukční vrstvy |
cze |
dc.subject |
křižovatky |
cze |
dc.subject |
chodníky |
cze |
dc.subject |
|
|
dc.subject |
zóna Tempo 30 |
cze |
dc.subject |
bezbariérové úpravy |
cze |
dc.subject |
geodetické zaměření |
cze |
dc.title |
Návrh dopravní obsluhy nově navržené zástavby v Sezemicích |
cze |
dc.title.alternative |
Transport accessibility design of the newly projected development in Sezemice |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lopour, Pavel |
cze |
dc.date.accepted |
2015 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the design of local roads for new construction on the western outskirts of the city Sezemice. The proposed variant is designed as a zone Tempo 30 and is processed with regard to the zoning plan of Sezemice. Submitted work also dealt with the connection to the first class existing road in two variants. This work is processed as a documentation adequate to transport urban study with the constraints arising from extent and nature of the work. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní stavitelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D32643 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Stavební inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
25198 |
cze |
dc.date.embargo |
2015-01-30 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |