Digitální knihovnaUPCE
 

Síťový aplikační protokol s nízkou latencí

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikačního protokolu s nízkou latencí určeného k synchronizaci herního stavu. Rozebírá různé možnosti synchronizace a technologie, které lze k tomuto účelu využít. Finální návrh synchronizace je následně implementován a zdokumentován v závěrečné části práce.

Rozsah stran

49 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D29569

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

synchronizace, hra, latence, aplikační protokol, synchronization, game, latency, application protocol

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced