Síťový aplikační protokol s nízkou latencí
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikačního protokolu s nízkou latencí určeného k synchronizaci herního stavu. Rozebírá různé možnosti synchronizace a technologie, které lze k tomuto účelu využít. Finální návrh synchronizace je následně implementován a zdokumentován v závěrečné části práce.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D29569
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
synchronizace, hra, latence, aplikační protokol, synchronization, game, latency, application protocol