Studijní obor:Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Abstrakt:
Tato práce se zabývá využitím systémů CRM v komunikaci se zákazníky. V práci jsou vysvětlené základní pojmy týkající se řízení vztahů se zákazníky. CRM souvisí s marketingem. Díky správné marketingové strategii jsme schopní rozdělit trh na segmenty. V těchto segmentech se snažíme o získání klíčových zákazníků. Hlavním tématem jsou systémy CRM. Při zavedení systému CRM do podniku je velmi důležité sestavit tým schopných zaměstnanců, kteří projdou školením, jak se v tomto systému orientovat. Zaměstnanci by měli správně chápat cíle a vize určité společnosti. Cílem práce je popsání podstatných výhod implementace systému CRM do podniku. V závěru práce jsou přímo popsané typy systémů CRM a rozděleny podle velikosti firmy, do které jsou naimplementovány. Systémy CRM jsou podstatnou složkou moderního řízení vztahů se zákazníky, které propojují všechny oblasti v podniku.